- 35.689,50 ₺
- 33.990,00 ₺
- Havale Fiyatı : 30.591,00 ₺
- Tek Çekim Fiyatı : 31270.8 ₺
Renk, Beden:
TEK ÇEKİM ÖDEMELERİNDE % 8' VARAN İNDİRİM !!!
BONUS KREDİ KARTLARINA VADE FARKSIZ 4 TAKSİT !!!
HAVALE & EFT ÖDEMELERİNDE %10 İNDİRİM !!!
Barkod: | ARK-184.0050 |
TOUR-X 5
Göz Atma Performansını en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmış yeni VAS-A vizör sistemi
Macera, Off-road ve On-road olanakları
Kolay açma/kapama konforu için her iki taraftaki çene çubuğunda geliştirilmiş 5 mm daha geniş
Mükemmel havalandırma için yeni alın logosu kanalı
Kolay iletişim cihazı kurulumu için kabuğun düz nokta tarafı
Yepyeni Tour-X5 ile yeni bir maceranın zamanı geldi! Dünyayı sürmenin zamanı geldi!
Tour-X5, birçok yeni özellikle dolu, tamamen yeniden tasarlanmış bir kasktır. Arai'deki her şeyde olduğu gibi, her iyileştirme koruma öncelikli olarak yapılır. Ve bu yeni model bizi koruma açısından ideal Arai şekline daha da yaklaştırıyor.
En büyük değişikliklerden biri vizör sistemi ve vizörüdür. RX-7V için geliştirilen VAS-V sisteminden türetilen yeni VAS-A vizör sistemi, Göz Atma performansını en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmıştır; bu, vizörün kolay kurulumunu ve çıkarılmasını sağlarken darbe enerjisini göz ardı etmek için daha fazla yüzey alanı anlamına gelir ve zirve. Vizörün kendisi daha fazla görünürlük ve Göz Atma performansı için yeniden tasarlandı ve artık bir Max Vision vizör olduğundan Pinlock eklentisi kolayca takılabilir. Yeni VAS-A vizör sistemi ayrıca alet kullanmadan diğer stillerden birine geçişi de kolaylaştırıyor. Macera, Off-road ve On-road arasında seçim yapabilirsiniz.
Diğer iyileştirmeler arasında tamamen yeni bir havalandırma sistemi yer alıyor. Tour-X5'in havalandırma sistemi, daha önce Quantic'te tanıtılan 3D logo kanalını içeren ikinci modeldir. Yeni AR Spoiler ve Delta Duct'un en son versiyonu olan Delta Duct 6 ile tamamlanan Tour-X5, aynı zamanda tamamen yeni bir çene deliğine de sahiptir. Tour-X5'in havalandırma sistemi, ne olursa olsun sizi serin tutacak yeterli hava akışına sahip olacaktır, bu yüzden endişelenmeyin. Ek olarak, iç havalandırma kapısı, buğu gidermeyi artırmak için havayı ağza veya vizöre akıtabilir. Tüm Arai modellerinde olduğu gibi, 3D Logo Kanalı, AR Rüzgarlığı ve Delta Kanalı 6 gibi havalandırma parçaları, maksimum Glancing Off performansı için bir çarpışma sırasında kırılacak şekilde yapılmıştır.
İç kısımda, taç yastığının arkasında ayarlanabilir bir ped ile iç kısım tamamen çıkarılabilir. Yeniden tasarlanan burun deflektörü, gözlüklerin kullanımını kolaylaştıracak. FCS yanak pedleri hem yolda hem de arazide sağlam bir uyum sağlayacaktır.
Dış Kabuk: PB-CLC2
Arai'nin Çevresel Kuşaklı Kompleks Laminat Yapısı, düşük ağırlığı ve daha düşük ağırlık merkezini korurken kabuk mukavemetini ve esnekliğini büyük ölçüde artırır. Göz portunun üst kısmı boyunca konumlandırılan bu bant, yukarıya doğru görüş alanını büyük ölçüde artıran daha ince bir EPS astarın kullanımına katkıda bulunur. Arai'nin tescilli Süper Fiber Laminatlarının iç ve dış katmanları arasına sıkıştırılmış, özel olarak tasarlanmış bir "mekanik olarak genişletilmiş fiber mat", kaska önemli bir ağırlık eklemeden bu iki Süper Fiber katmanını güçlendirmek ve birleştirmek için kullanılır. En yeni "Z-Mixture" reçineleri, daha ince ve daha hafif bir kabuk için malzemeler arasında daha güçlü bir bağ sağlamak üzere daha az reçine gerektiren malzeme yapışmasını artırır.
Değişken Eksen Sistemi A (VAS-A)
Bu yeni vizör sistemi, vizör değişiminin daha kolay ve hızlı olmasını sağlar. Vizör herhangi bir alete ihtiyaç duymadan takılabilir veya çıkarılabilir. Pik, kolay sökme ve takma için her iki tarafta yalnızca bir vida kullanır. VAS ile, vizör montaj konumu alçaltılarak her iki şakak alanında ortalama 10 mm daha pürüzsüz bir kabuk elde edilerek darbe enerjisini göz ardı etme yeteneğini artıran ideal daha pürüzsüz bir şekil elde edilir. Vizör, sürekli bir eğriliği korurken, kabuk üzerindeki göz açma alanının çizgisini takip edecek şekilde tasarlanmıştır. Sonuç daha geniş, daha net bir görüş alanıdır. Vizör yarıçapı kaskın şeklini takip ederek daha yüksek düzeyde bakış atma yeteneği sağlar.
3 Yapılandırma
Sürüşünüz için çok amaçlı stiller: macera, yolda ve arazide. Stillerden herhangi birine geçiş yapmak ek parça gerektirmez. Daha açık bir göz portu, gözlük takmak için optimize edilmiştir.
Yenilikçi Zirve
Tamamen yeni zirve, daha etkili havalandırma, artırılmış yüksek hızlı akış performansı, güneşi engellemek için daha fazla ayarlanabilirlik aralığı ve sarsıntıya karşı daha dayanıklı olması için tasarlandı; bunların hepsi daha konforlu bir sürüş deneyimine yol açıyor
Tour-X5 Havalandırma
Tour-X5 tamamen yeni bir havalandırma sistemine sahiptir. Toplam üç giriş deliği ve beş egzoz deliği ile havalandırma önceki nesle göre daha da geliştirildi. Her durumda soğukkanlı kalın.
3D Arai logolu kanal
Hemen fark edilen yeni 3D Arai logolu kanal (mümkün olduğunca ince yapılmış, yalnızca 3,5 mm derinlikte), alttaki iki merkezi 10 mm'lik giriş portunu besliyor. Bu, Arai'de bir ilktir ve tamamıyla PB-CLC2 kabuğunun sağlamlığı ve yapısından kaynaklanmaktadır. Ayrıca düşük hızda ve dik sürüş pozisyonunda da çok iyi çalışır. Sadece 50 km/saat hızda ekstra %40 hava akışı sağlarken, 120 km/saat hızda %7 oranında hava akışı sağlıyor. Ayrıca üst kısmına yerleştirilen kısa stroklu kol sayesinde yazlık veya kışlık eldivenlerle rahatlıkla açılıp kapatılabilmektedir. Sürücü kolu göremiyorsa ve logo normal yerindeyse kanal açıktır. Arai logolu kanal, daha iyi bir bakış atma yeteneği için bir darbe durumunda ayrılacak şekilde tasarlanmıştır.
İç çene (çubuk) havalandırma deklanşörü
Ağız kapağıyla birlikte çalışan iç kapak, kaskın içine giren hava akışı miktarını ayarlamanıza olanak tanır. İç ve dış panjurların her ikisi de açıksa hava ağzınıza doğru yönlendirilecektir. Dış panjur açık, iç panjur kapalı ise hava vizöre doğru yönlendirilecek ve buğulanmanın azaltılmasına yardımcı olacaktır.
Üç pozisyonlu çene havalandırması
Üç konumlu çene havalandırması, vizörün buğusunu gidermeye ve sürücüye temiz, serin hava sunmaya yardımcı olur.
Orta Üst Havalandırma Girişi
Hava akışını iyileştirirken yüksekliği düşük tutmak. Bir çarpışma durumunda, bu orta havalandırma, bakış performansını engellememek için kırılacaktır. Kanal, kaskı Arai yapan şeye sadık kalarak büyük ilerlemeler kaydetti. Üst Havalandırmanın üç konumu vardır: hava akışını ayarlamak ve tamamen kapalıyken su girişini önlemek için kapalı, yarı açık ve tamamen açık.
Boyun egzoz deliği
İç kısımdan sıcak hava çıkışını arttırmak için. Kaskın alt kısmındaki havalandırma etkisini arttırır.
Arka Kanal
Hava geçişli üst arka kanal orta desteği aynı zamanda koruyucu gözlük kayışı konumlayıcı olarak da işlev görür. Difüzörler, arka kanal orta desteğindeki tek bir vidanın sökülmesiyle hızlı ve kolay bir şekilde çıkarılabilir veya değiştirilebilir.
Yan egzozlar
Daha iyi sıcak hava çıkışı için arka havalandırmanın arkasında düşük basınç üreten bu yan egzoz delikleri, daha iyi aerodinamik, rüzgar gürültüsünün azaltılması ve hızda sarsıntının önlenmesi için gövdeye entegre edilmiştir. İçerideki küçük gürültü azaltıcı köpük, havalandırma performansını düşürmeden aşırı gürültünün emilmesine ve azaltılmasına yardımcı olur.
Spoyler fonksiyonlu tek parça arka egzoz
3 yollu bir anahtarla çalıştırılan tek parçalı arka egzoz/spoiler, RX-7V Racing'in DF-X2'sinden ilham aldı ancak touring kullanımı için yeniden tasarlandı; ancak Suzuka'da 300 km/saat hıza kadar test edildi. Kabuğun biraz daha ilerisinde yer alır ve kabuktaki 3 porttan beslenir. Quantic'in kapsamlı havalandırma sisteminin bir parçası olarak havayı verimli bir şekilde çeker ancak aynı zamanda kaskın üzerinden (ve yanından) hava akışını da yumuşatır, özellikle otoyol hızlarında sollama yaparken dengeyi artırır ve sarsıntıyı azaltır. Sonuç çok daha az sürücü yorgunluğudur. Mümkün olduğu kadar ince ve hafif üretilmiş olup, darbe anında ezilecek veya kırılacak şekilde tasarlanmıştır, dolayısıyla koruyucu performans üzerinde hiçbir etkisi yoktur.
Geri Çekilebilir Aşağı Çekilebilir Çene Spoyleri
Geri çekilebilir açılır spoyler, kaskın alt kısmına rüzgar girişini azaltır ve yanak pedlerinin şekillendirilmiş ön kenarları etrafındaki sıcak ve nemli havanın dışarı çekilmesine yardımcı olur. Bu koordineli havalandırma, çene havalandırmasından gelen temiz havayla birleştiğinde vizör buğulanmasını ve rüzgar gürültüsünü de azaltmaya yardımcı olur.
Pinlock ekleme lensi
Aşırı ıslak ve nemli koşullarda bile vizörün buğulanmasını ve buğulanmasını etkili bir şekilde önler. Kolayca temizlenebilir ve değiştirilebilir.
Antimikrobiyal Astar malzemesi
İnsan cildine yakın nötr asitlik seviyelerinin korunmasına ve antibakteriyel tüketime yardımcı olur. Daha yumuşak, daha derin ve daha rahat bir uyum sağlamak amacıyla daha yumuşak bir astar çerçeve malzemesi geliştirdik. Astar ayrıca kişiye özel uyum sağlayan ayarlanabilir şakak dolgusuna sahiptir.
Değiştirilebilir Yanak pedleri/Kulak bardakları
Yanak pedleri/kulaklıklar kolaylıkla çıkarılabilir. Tüm parçalar (değiştirilebilir veya değiştirilemez) ılık su ve yumuşak sabunla temizlenebilir. Temizledikten sonra iyice durulayın, bir havluyla kurulayın ve tekrar monte etmeden önce havayla tamamen kurumasını bekleyin. Asla makinede yıkamayın veya kurutmak için ısı kullanmayın. Her sürücüye özel uyum sağlamak üzere farklı kalınlıktaki iç parçalar mevcuttur.
- Önce ön tarafı çıkararak çıkarın
- Önce arka tarafı yerleştirerek geri yerleştirin
Değiştirilebilir İç Mekan
İç kısmın tamamı kolaylıkla çıkarılabilir. Tüm parçalar (değiştirilebilir veya değiştirilemez) ılık su ve yumuşak sabunla temizlenebilir. Temizledikten sonra iyice durulayın ve asla doğrudan güneş ışığı altında veya bir ısı kaynağının yakınında kurutmayın. Her sürücüye özel uyum sağlamak üzere farklı kalınlıktaki iç parçalar mevcuttur.
Değiştirilebilir Çene Kayışı kapakları
Tüm parçalar (değiştirilebilir veya değiştirilemez) ılık su ve yumuşak sabunla temizlenebilir. Temizledikten sonra iyice durulayın ve asla doğrudan güneş ışığı altında veya bir ısı kaynağının yakınında kurutmayın. Her sürücüye özel uyum sağlamak üzere farklı kalınlıktaki iç parçalar mevcuttur.
Yüz Kontur Sistemi (FCS)
Alt çeneye daha iyi bir uyum sağlamak ve konforu artırmak için Yüz Kontur Sistemi (FCS), yanak pedinde sıkışan ve geri dönen bir köpük yay desteğiyle çalışarak aşırı basınç olmadan gerekli desteği sağlar.
5mm ''Soyulabilen'' Kulak yastıkları/Yanak pedleri
Mükemmel uyum ve rahatlığı sağlamak için daha da fazla yetenek sağlayan yanak pedleri, gerektiğinde ilave alan sağlamak için 5 mm'lik soyulabilir bir katmana sahiptir.
Değiştirilebilir Boyun Rulosu
Tüm parçalar (değiştirilebilir veya değiştirilemez) ılık su ve yumuşak sabunla temizlenebilir. Temizledikten sonra iyice durulayın ve asla doğrudan güneş ışığı altında veya bir ısı kaynağının yakınında kurutmayın. Her sürücüye özel uyum sağlamak üzere farklı kalınlıktaki iç parçalar mevcuttur.
Hoparlör cepleri
Yerleşik iletişim sistemleri popülerdir, ancak sorun genellikle konuşmacı için alanın sınırlı olması veya hiç olmamasıdır, bu da hoş olmayan baskı noktalarına neden olur. Hoparlör cepleri, konforu veya uyumu etkilemeden hoparlörleri monte etmek için yer sunar. (Hoparlör dahil değildir).
5mm ''Soyulabilir'' Şakak pedi
Arai'nin soyulabilir şakak tepesi pedleri, gerektiğinde 5 mm daha fazla iç genişlik seçeneği sunar.
10 mm daha geniş taban
Özel kabuk, taban çevresinde toplam 10 mm olacak şekilde her iki tarafta 5 mm genişler ve kaskın açılıp kapatılmasını kolaylaştırır.
Yumurta Şeklinde Çene Örtüsü Uyumlu
Kaskın alt kısmına takılan çene perdesi, Yumurta şeklindeki formun daha da vurgulanmasına yardımcı olur. Perde aynı anda aşağıdaki türbülanslı havadan hava girişini engeller ve ağız bölgesinden daha fazla hava çekerek FFS'nin egzoz işlevini geliştirmek için negatif basıncı artırır. Geliştirilmiş hava akışı gürültüyü daha da azaltır.
Acil Durum Tahliye Sistemi (ERS)
Yaralı bir sürücüye daha kolay erişim sağlar. Pedlere entegre edilmiş turuncu çıkıntılar çekildiğinde yanak pedleri dışarı kayar. Eğitimli tıbbi personel ve kurtarıcılar için kaskın çıkarılmasını kolaylaştırmak. İlave yaralanma riskinin en aza indirilmesi.
ECE R22-06
ECE R22-06, önceki ECE R22-05'e göre çok daha sıkı bir test süreci gerektirir ve dönüşü ölçmek için eğik bir test içerir.